wtorek, 17 stycznia 2012

Ruda do identyfikacji :)

Witam
W kopaniu wśród starych zabawek odnalazłam swoją dawną "córeczkę".
Będę wdzięczna za pomoc w identyfikacji, nie pasuje mi do żadnych dzieci Barbie.
Sygnatura Mattel 1976 na główce i ciele
Mała piękność wygląda jakby piła sok z marchewki :)

strój oryginalny (oprócz butów)

Po umyciu włosów, znów pojawił się problem grzywki - jest ona za tymi długimi!


krzywe nóżki kiedyś podczas zabawy doprowadzały mnie do pasji, dziś mnie rozczulają :)

Poznajecie ją?


4 komentarze:

  1. Jest to jedno z Barbie's little friends. Zresztą tu wszytsko napisałam co wiem na temat tych dzieciaczków;
    http://hi4.blox.pl/2011/11/Barbies-Little-Friends-1995.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu zdjęcie z katalogu. Wiecej tych dzieciaczków w katalogach nie mam.
    http://hi4.blox.pl/resource/little4.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam to zdjęcie!!! Było na opakowaniu mojej, poznaję tego chłopczyka :D to musi być ta sama seria.
      Po krótkiej lekturze wnioskuję, że moja to może być Chelsie (ruda i piegowata)albo Melody. Ale Mattel lubił mylić imiona więc nie wiadomo :)

      Usuń