środa, 18 stycznia 2012

Nieznany los Blossom Beauty Barbie z 1996 r.

Niestety pozostała mi sama suknia. Siostra dostała lalkę około 1997 r.
Bardzo długo szukałam informacji, co to za model w necie - Blossom Beauty. Na pewno ułatwi mi to poszukiwanie odpowiedniej lalki w czeluściach rodzinnego domu ;)
Suknia ma składany dół, poniżej zdjęcia 2 wersji:


W sukni pozuje Fashionistka Swappin' Style Sassy.
Ocalała dołączona do lalki malutka księżniczka/wróżka, z której sypało się brokat. Niejednego mojego nastoletniego Sylwestra uratowała ;)


bardzo staranny makijaż, złote cienie, widoczna nawet torebka łzowa co 1wszy raz widzę u Barbie - muszę ją odnaleźć! (źródło: flickr)


źródło: flickr
Zwariowałam! Okazało się, że Mattel wydał również  Teresę w niebieskiej sukni  i Christie (nazwaną Barbie, w sukni Barbie)

źródło: ebay, replacements ltd.





2 komentarze:

  1. Tą Teresę widziałam jakiś czas temu na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ją odnajdziesz... Miałam kiedyś taką, ale sprzedałam :(
    Poza tym, dodaję bloga do obserwowanych i będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń