poniedziałek, 23 stycznia 2012

Syrenia obsesja :)

Od dziecka mam słabość do syren. Bajki, książki, lalki... ogony :)
Więc jak widząc te piękności w lumpie mogłam przejść obojętnie? Co to, to nie. Zrujnowałam się (tanie nie były), rezygnując z trzymanych w rękach airmaxów dla młodej.
A więc są u nas!
Fairytopia Mermaidia Merfairies to pełna nazwa tej mattelowskiej serii. U nas niedostępna.


Laleczki były w bardzo dobrym stanie - zwłaszcza fioletowa (starł się tylko brokat na brzegu ogona; miała nawet oryginalną fryzurę w nietkniętym stanie). 

Żółta widać była ulubienicą dziewczynki (ubytek szminki) ale włosy też w super stanie, udało mi się odtworzyć oryginalną fryzurę.



Wybaczcie fanki Justina, ale tak mi się skojarzyło... ;D




Wracając do syren, zostały przeze mnie odświeżone i stoją (mają stojaki!!!). Jak się napatrzę, powędrują  prawdopodobnie na aukcję :)
Mają po 14 cm także są spore.
Podobają mi się najbardziej ich misterne makijaże i brokatowe ogony.
Załączam garść foteczek katalogowych (jak widać, brakuje pierdół typu zwierzaczki, grzebyczki oraz skrzydła żółtej i spódniczka fioletowej  bo żółtej mam ale nie podoba mi się w syreniej konwencji):




Co sądzicie, warto było? Za sztukę dałam 10 zeta. 
Chodzi jeszcze za mną od tygodnia jakaś wróżko-calineczka Simby wielkości Barbie, którą mieli wraz z wielkim drzewem za 29 zł (!), chyba tam wrócę...




4 komentarze:

  1. nie wierzę, że znalazłaś je w lumpeksie :).Jeszcze z częściowymi akcesoriami : D.Gratuluję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki tam komis bardziej. Już się nimi nacieszyłyśmy, chyba pójdą na aukcję wnet :)

      Usuń
  2. Hello from spain, i like the sirens and specially this model because they are small and have a very elaborate makeup. What a laugh with the comparison of Justin. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I couldn't help the association.. ;)
      Yeah I do admire make-up too, so sorry Mattel is so mean to Barbies

      Usuń