czwartek, 19 stycznia 2012

Obiekt zidentyfikowany dzięki Shi4 - Dress Me Barbie 1988/1989 r.

Pierwsza Barbie Mattela, jaką dostałam :)
brak headmoldu, body 1966 Malaysia
Kiedyś jej nie doceniałam, grała rolę niań, służących i Kopciuszków (które później zamieniały się w inną lalkę!).
Głównie za sprawą "sianowatych" włosów - efekty spa mnie zaskoczyły, jestem dumna jak paw, dochodzę do perfekcji :) Nie sądziłam, że ta od ponad 20 lat wata zacznie kiedyś błyszczeć. No i okazało się, ze nie ma ubytków.
Przedstawiam fotki przed i po spa włosów.
Dziękuję BARDZO Shi4 za pomoc w identyfikacji!
Bielizna jest oryginalna (były jeszcze majtki), jestem prawie pewna, że nie było do niej butów ani szczotki. Włosy są gorszej jakości niż reszty, makijaż uproszczony i również wątpliwa jakość farby (chropowata i zeszła mimo, że Barbie nie należała do moich ulubionych podczas gdy u innych jest perfect) co również sugeruje, że linia Dress Me była jakąś tańszą. Kupiona była w Pl, pewnie Pewex.
Przed spa:



Po spa :)


dopiero na tym foto zauważyłam, że Barbie ma fioletowy cień! na żywo tego nie widać

usta się starły, podreperuję jak znajdę odpowiednią farbkę

powinny się tak karbować po oblaniu wrzątkiem?

Oto jak wyglądała w oryginale:
mojej włosy były chyba jednak bardziej proste

A oto inne z serii Dress Me, jak widać była nawet czarnula w takiej bieliźnie jak moja! Ciekawe, czy ktoś z Was którąś ma.



4 komentarze:

  1. Może to jedna z Fashion Play?
    http://allegro.pl/lalka-barbie-fashion-play-1990-i2060633012.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu druga od lewej ma bardziej podobną koszulkę:
      http://www.ebay.de/itm/Collectable-Boxed-Genuine-MATTEL-Barbie-Dolls-Dress-Me-Fashion-Play-Time-/310372829073?pt=UK_Doll_Bears_Dolls_EH&hash=item4843a98791

      Usuń
    2. Ja pieniczę znalazłaś ją!!! Dziękuję Ci bardzo, nic charakterystycznego nie ma cholera jedna, więc miałam z nią problem!!! Jupi :D To ten model "dress me" :D Bielizna identyczna jak mojej (kiedyś...)

      Usuń
  2. a ta druga z serii jakie rączki ma na wypasie, szok :O

    OdpowiedzUsuń