poniedziałek, 13 lutego 2012

Kto pomoże Melanii? Really Scary Spice!

Hello again!
Niestety miałam mały wypadek i jestem zbolała jak stara babcia, nawet siedzenie przy kompie sprawia mi kłopot bo muszę to robić na 1 półdupku. A co się stało? Wstyd się przyznać... Spadłam ze schodów w przedszkolu córki.
Powolutku spływają do mnie paczki z "prezentami" z allegro (tak sobie to sama nazywam bo lepiej brzmi niż kupowanie.. Niestety wpadłam już w ten nałóg, przed którym tak ostrzegaliście)
Ciekawi jesteście moich panienek AA, o których wspomniałam. Prezentację zacznę więc od najmniej udanego zakupu (oby! bo reszta jeszcze idzie).
W takim oto stanie dotarła do mnie Mel B. z serii Gallob. Melanie Brown to była Spicetka (oj było się było fanką Spice Gilrs...), szerszej publiczności znana z afery z Eddiem Murphy'm, który to nie chciał się przyznać do ojcostwa. Straciłam wtedy wielką sympatię do tego aktora. Nie śmieszy mnie on od tamtej pory za grosz.
Napomknę tylko, że stan miał być BDB:

tak obłupanej na całym obwodzie szyjki lalki to jeszcze nie widziałam :(


kawałki plastiku z szyi, które wypadły lalce z głowy
 
 ślady czegoś białego (cement?), niestety nie dają się zmyć
 skaza lub ubytek plastiku na obojczyku

Pierwsze wrażenie zrobiła na mnie ogromne, bardzo się z niej z córeczką cieszyłyśmy. Po czym przyglądam się głowie a tu takie coś :( Była jedynie nasadzona na szyjkę.
Za to pierwszy raz zdarzyło mi się trafić na tak miłą i uczciwą Sprzedającą! Wyobraźcie sobie, że od razu oddała całą kasę, przepraszała 100x i... kazała wyrzucić lalkę.
Melanii oczywiście nie wyrzucę. Co prawda do zabawy się nie nadaje, ale cieszę chociaż oczy jej widokiem.
Jest tak inna od Mattelek!
Głowa jest po pierwsze twarda, co natychmiast zauważyła moja mała. Ciało i włosy jakością dorównują Mattelowi.
Rysy twarzy ma nieco męskie, dla mnie oryginalne i wyraziste. Do pierwowzoru niepodobna ale i tak chcę mieć jeszcze Geri i Victorię ;)
 Przybyła w zrobionej przez Sprzedającą szydełkowej sukience z kapeluszem i torebką



 ma obrączkę i pomalowane paznokietki
 afro w 3 kolorach-widać, że nigdy nie było czesane i nie mam pojęcia jak to pielęgnować HELP!
jak widać ręce są asymetryczne co mnie cieszy bo pozwala to na inną artykulację
 na prawym ramieniu bransoleta-wąż
 
Oczka dwukolorowe w brązach, podobnie cienie, szminka jasnoczerwona z ciemniejszą konturówką-ogółem bardzo starannie i ładnie
 ciekawostka! Na brzuszku chiński tatuaż taki jak u prawdziwej Mel
 Piersi okrągłe, ciut większe niż u Barbie


Jak widać szybko ją rozebrałam z przypadkowego odzienia i zrobiłam po swojemu:






Najlepsze zdjęcie z sesji, mimo luźnej głowy pozuje wdzięcznie :)

JEŻELI KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ JAK NAPRAWIĆ SZYJĘ - PROSZĘ O RADY! Nie chcę podmieniać ciałka ze wzg. na tatuaż, ułożenie rąk i bransoletę. Gotowa jestem skleić na sztywno...

Na koniec garść zdjęć pierwowzoru:

+ fotki katalogowe (nie wiem, która to moja, zdziwiła mnie ilość serii ze Spicetkami!)

Latelly I bid Mel B a'ka Scary Spice by Dallob. Unfortunately the package came with a broken neck :(
The doll itself got my love. She's Barbie's size, her head is toughter and she's got a little bit bigger breast. She also has a tattoe, snake arm bracelet and asymmetric arms which allows new possibilities of articulation :) Her face may be masculine to someone but I like that she's sooooooo different from Barbies.
The doll presents Melanie Brown, former Spice Girls member (used to be my favourite band!), widely known for an affair with Eddie Murphy who denied fatherhood of their daughter. This actor is not funny for me anymore!
I dropped handmade clothes of her (not my style) and made her look like she should: wild and sexy.

16 komentarzy:

  1. ze względu te tatuaże faktycznie szkoda by było wymieniać ciało :/ mam nadzieję, że uda się naprawić szyję!

    OdpowiedzUsuń
  2. no niezła panna... ! Szyjkę bhym skleił bo faktycznie ciałka szkoda wymianiać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyję da się naprawić, o ile dysponujesz zaczepem. Kup poxilinę (klej dwuskładnikowy, z którego da się lepić jak z plasteliny) i wymodeluj górną część szyi tak, żeby zaczep się trzymał i ruszał. Schnie szybko, potem można wypolerować papierwm ściernym i pomalować akrylami.
    Ja tak zrobiłam jednej ze swoich Basiek i harców z nią wyprawiać nie będę, ale wszystko się trzyma i działa.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! tak właśnie zrobię :) tylko to się robi już po włożeniu haka rozumiem?

      Usuń
  4. No nie-ona jest przepiękna ;). Też mam murzynkę od Mattela z urwaną główką ;(. Gratuluję szczęścia, że dostałaś całą kasę z powrotem i masz lalkę za freee xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, jeszcze mi się nigdy tak nie trafiło na czyjąś uczciwość (na allegro)

      Usuń
  5. Dobrze, że sprzedająca uczciwa. Nie jeden by olał i wolał dostać negatywa niż zwrócić pieniążki.
    Bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze by było znaleźć jaką "kotwicę" by naprawić jej główkę i wydaje mi się, że to załatwiłoby sprawę... :) Tylko gdzie ją znaleźć? Albo rozwalić jakąś starą, nielubianą lalkę albo mogłabyś kupić używaną główkę od Fashionistas? Nie wiem czy takie elementy są same dostępne. Tu są: http://allegro.pl/zestaw-do-ooak-glowy-korpusy-hsm-fashionistas-i2120370865.html
    Co do samej lalki - nie jest w moim stylu, za Spicetkami nigdy jakoś nie szalałam, ale gratuluję, skoro o była jedna z ulubienic! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie hak się na szczęście uchował ale taki zwykły, niekotwiczny.

      Usuń
    2. To skoro hak jest, powinnaś naprawić bez problemu ;) Warto też skorzystać ze sposobu Magdaleny ;)

      Usuń
  7. Hello from Spain: Spice Barbie did not know the girl. She's really different to the barbie. The broken neck or hit or is difficult to solve. Look for another body to put the head. keep in touch with blog blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! U mnie na blogu masz jak zrobić głókę tak,żeby nie latała!

    PS Gratuluję wygranej w candy! :)
    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Emmę ze Spice Girls od Galoob i muszę przyznać, że to ciekawe laleczki, choć moja ma zupełnie "rozklekotaną" talię ;-) Szkoda tej szyjki, ale mimo to ta lala jest wyjątkowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, że nie chcę tylko mama nie pozwala ... wysłać adresu, więc Tobie przekazałem...

    OdpowiedzUsuń