niedziela, 19 lutego 2012

Teresa Totally Nails 2008

Taka oto mi wpadła w oko paniusia i bez zastanowienia zalicytowałam chociaż nijak się ma do mojej kolekcji.
Skusiło mnie to, że nie mam żadnej (białej) z czarnymi prostymi włosami. To i jakiś nowy, ciekawy headmold w kolekcji.
Po długich poszukiwaniach w sieci okazało się, że to Teresa Totally Nails z 2008 (inna nazwa serii to Ultra, nie wiem o co chodzi bo oprócz napisu na pudełku nie widzę różnicy). Polski odpowiednik nazwy to Odlotowe Paznokcie.
Przybyła do mnie w stanie idealnym, bez akcesoriów (były tam m.in. tipsy dla dziewczynki!) i innej sukience (wygląda na Mattela):

Headmold 2005 - na żywo głowa wygląda, jakby była za bardzo nadmuchana chociaż rysy bardzo ładne
Bodymold 1999 (belly button)



dobrałam pasujące fioletowe opalizujące na złoto pantofelki


To zdjęcie załączam, bo mimo, że prześwietlone, widać na nim dokładnie makijaż - fioletowe cienie na górnej i dolnej powiece + srebrny brokat pod brwią + dużo rzęs
szminka malinowa + bordowa konturówka

Tęczówki ma w 2 odcieniach zieleni

Zdjęcia pudełkowe - z nich dowiedziałam się, że Teresce można zmienić kolor paznokci - niestety nie mam aplikatora więc jeśli ktoś wie, co zawiera specyfik, proszę o info a poeksperymentuję :)





This doll just caught my eye. Don't know why, she's new series and doesn't match my collection. Maybe because she's my first caucasian with straight long black hair. And I see this headmold for the first time.
I spent a lot of time to find out who is she: Teresa Totally Nails (other name of the set: Ultra) from 2008.
I got her in great condition, looks like a new one but without any accesories and another dress (looks like Mattel too). I gave her matching violet-gold glowing heels.
She has green eyes, a lot of lashes and nice make-up: violet eyeshadow with glitter and raspberry lipstick with bordeaux lipliner.
From the box I learnt that she also has color changing nails - don't have the liquid though :) Any idea what it can be?

5 komentarzy:

  1. Ale ma fajne włosy ;). Popróbuj z wodą spirytusem wszystkim po kolei ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda poszła w ruch jako 1wsza- i nic. To musi być coś "bardziej". Spirytusem się boję żeby nie zmyć tej zmieniającej kolor powłoki ;)

      Usuń
  2. Hello from Spain: I like your new Barbie in which you can paint the nails. In the previous post I love the dog to play with the barbie. I did not know. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj,widze, że ją rozpoznalas! super :) jeszcze dorzucę numer katalogowy lalki: N6430 Różnica w nazwie ma prostą przyczynę: na rynku USA lalkę sprzedawano jako Totally Nails, a na rynku europejskim jako Ultra Nails.

    OdpowiedzUsuń