poniedziałek, 6 lutego 2012

Licytacje...

Przyznać się, kto mi wczoraj sprzątnął tą piękność sprzed nosa? ;) Za taką cenę!!! Ech cały dzień chodziłam później struta. Gratuluję tak czy inaczej :)

Na pocieszenie udało mi się zdobyć dwie AA - zaczynam szaleć... Stwierdziłam, że to nie może być, żeby taka ich fanka miała w kolekcji 1 Christie bez nogi!
Przyznam się, że pierwszy raz licytowałam lalki... trochę się obawiam, co przyjdzie. Co by nie było, radość będzie tym większa z odszczurzania :)
Wiem już na pewno, że pragnę całą trójcę odziać w plemienne stroje a ponieważ takowych brak, chyba się wezmę za szycie... Biada nieszczęśnikom co będą oglądać moje pierwsze (po)twory ;)

Yesterday I felt really sick because of not winning the auction with Barbie Spain :( She was so cheap!
As a consolation, I bid 2 AA Barbies. I thought: how can such an AA fan only have 1 Christie without leg? :)
It was my first won auctions with dolls. I'm a bit afraid what will I receive ;) Nothing so bad that I couldn't help it though!
And I know for sure that all my 3 black ladies deserve good, tribal, african clothes. If I don't find them, I'll have to start sewing! Be aware :)

9 komentarzy:

  1. Ale wspaniała :), szkoda że jej nie masz. Ja też raz chciałem kupić gwiazdki, które świecą w ciemności. 150 SZTUK ! Za 8 GŁUPICH ZŁOTYCH !Wchodzę drugi raz do sklepu i NIE MA ;(. Z chęcią twoje twory pooglądam, a AA nie mogę się doczekać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to jest ta z allegro co było rozebrana? czy inna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na allegro była bez ubrania ale tą twarzyczkę wszędzie poznam. Poszła za 36 zł z tego co pamiętam!

      Usuń
    2. a no to niefajnie, bo piekna lala!

      Usuń
  3. Nie martw się, ona dosyć często pojawia się na aukcjach. Cierpliwości a na pewno upolujesz :)
    Co do Christie to obszywaj i szybko pokazuj :)
    Poszukaj może w internecie wykrojów dla lalek, bardzo ułatwiają szycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawia się, pojawia, tylko NRFB za 2 stówki a ja mogę mieć używkę bo chcę się nią nacieszyć :)

      Usuń
  4. Z pewnością jeszcze ją trafisz ;) Ja mam taką NRFB ;)
    Nie mogę się doczekać AA - pokazuj je szybciutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from spain: the Barbie of this entry is Spanish Barbie. She represents the essence of my country. I have her in my collection and she brings a fan. The clothes are beautiful. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, she's great! I don't like the Polish ones at all though.

      Usuń