piątek, 10 lutego 2012

Nowe życie Paula

Paul od Hasbro dostał ode mnie drugą szansę.
Zachęcona Waszym namawianiem, postanowiłam spróbować swoich sił przy OOAK. Nie miałam nic do stracenia - koleś cieszył się taką moją antypatią, że jego dni były policzone...
Inspiracją był... sweterek, który dziś przyniósł listonosz. Jego jakość mnie zaskoczyła! Zmieniłam Paulowi też spodnie i buty, i już zaczynało się coś dziać...
Więc dawaj za farby! Miałam w domu kilka sztuk akrylówek (namalowałam 3 obrazy i rzuciłam sztalugę w kąt) ale pędzelka takiego małego nie cholery... Już miałam ciąć włosie z większego pędzla a tu patrzę, w łazience mały pędzelek do cieni. No cóż :) Widać takie było jego przeznaczenie.
Efektami jestem zaskoczona niesamowicie... Nie kryję dumy, zrobiłam z niego mężczyznę!

Taki byłem jako Paul...

A teraz powitajcie ... (czekam na propozycje)!





ciacho:)
 

trochę jak Nergal w tej czapie ;)
 
buty od mojego pierwszego Freda od Plasty - średnio pasowały więc dostał wojskowe:
 

Prawdziwi mężczyźni już bez obaw przyjęli go do swojego grona ;)

Na żywo prezentuje się lepiej, zmiana jest ogromna, jak zupełnie inna lalka. Pod pędzel poszły brwi, wytarte pasma na włosach, domalowałam cień krótkiego zarostu na załych policzkach + ciemną bródkę i wąsik.

Co by nie było tak kolorowo, w tej samej przesyłce przyszła również wyczekiwana lalka AA z allegro - niestety z urwanym łbem. I to jak! Oczywiście był wetknięty na bolec, ale szyja jest uszczerbiona na CAŁYM obwodzie więc nawet skleić tego nie ma jak. Szkoda bo zależało mi na niej, jest przepiękna i trochę kosztowała więc mam nadzieję, że Sprzedająca będzie uczciwa... Pierwsza lalka kupiona ode mnie na allegro i już takie coś! A jeszcze kilka innych w drodze, jestem dobrej myśli :)

Encouraged by you and your piece of OOAK art, I've made a try to repaint Paul from Hasbro. I didn't like him at all before so I had nothing to lose.
The inspiration was.. sweater I've bought him today :) I've also chosen matching boots (at first gala shoes from Plasty's Fred but it didn't match) and trousers but something still was missing... So I grabbed a paintbrush and started his make over, all over face (eyebrows, facial hair) and head (worn highlights).
I'm really proud of myself, he's not that gayish skater anymore! :) "Real" Action Men accepted him immediately.

15 komentarzy:

  1. co do paula... hmm pierwszy rzut oka... zupełnie jak instruktor od prawa jazdy...
    co do aa z all - zdarza się... też miałem wiele takich sytuacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a skąd takie skojarzenie? Niestety mój instruktor był mniej przystojny ;)

      Usuń
  2. Takie ubytki w szyjce można naprawić kawałkiem pół okrągłego plastiku. ja tak zrobiłam w mojej Benetton barbie. Chociaż widać przeźroczysty kawałek szyjki, ale głowka się trzyma i haczyk z szyjki nie wypada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o szczegóły :)

      Usuń
    2. Dobrze by było jakbyś zrobiła zdjecie jak ta szyjka jest uszkodzona...

      Usuń
  3. No super :). Popostu masz mini Nergala xD. Ale przed był niezły -różowa koszulka z brokatem : D. Rozwaliła mnie :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była nie do przełknięcia! Tzn, nadal tam jest bo wmoldowana ale już tak nie straszy :)

      Usuń
    2. A nie da się koszulki zmyć acetonem czy jakimś rozpuszczalnikiem? Tylko ostrożnie i sprawdzić najpierw czy środek nie uszkodzi plastiku.

      Usuń
  4. super makeover!całkiem niezłe ciacho z tego Paula teraz!bardzo męski zarościk!

    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywna zmiana :D Teraz wygląda o wiele lepiej i już nie śmieszy brokatowym podkoszulkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę kobietom się podoba :)
    A dzięki Shi4 niedługo jego klata ujrzy światło dzienne! Tak tak kochani, wzięłam się za usuwanie znienawidzonej koszulki. Kto by pomyślał, że Paul stanie się niemal bohaterem mojego bloga... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, teraz wygląda jak najmodniejszy gej w tym sezonie @@ bo obecnie akurat ten rodzaj zarostu, na wczesnego Georga Michaela, naczelnego zresztą geja, jest modny w środowisku gejowskim *wiem o czym mówię XD * nie wiem skąd pogląd , że geje maja buźki jak pupcie niemowlaka, w żadnym wypadku tak nie jest! oni lubią wąs trzydniowy i brodę taką samą XD bardzo oryginalny makeover, nigdy bym się nie zdobyła na to aby malować lalki, więc podziwiam za odwagę! pasuje mu sweterek i czapka, duzo bardziej niż ten różowy t-shirt ! gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, wobec tego w moim mieście jest inna moda ;) A również pracuję w takiej branży, że mam styczność z tym środowiskiem. Jednego za to mega brodacza znam ;) Coś ten Paul nie może się wyzbyć etykietki hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie! haha, ja tak akurat nie pracuję, mówię z życia :) miałam na myśli modę światową, nie lokalną, wiadomo, że do Polski wszystko dociera z opóźnieniem. dobrym przykładem tego jak obecnie "powinien" wyglądać modny gej jest Marc Jacobs (http://i2.pinger.pl/pgr77/c2dd7fb3001f3ab94bd6de89/600full-marc-jacobs.jpg). zresztą jak dla mnie to świetnie, że obecnie Paul kojarzy mi się z gejami, jestem w 10000% tolerancyjna, jeśli to słowo w ogóle może być użyte w kontekście interesowanie się cudzą seksualnością XDD

      Usuń
    2. No to kto ma być na czasie jak nie oni! Tak mi ostatnio przyszło do głowy, że gdyby nie geje,to by w ogóle nie było mody. A Mark...hmm niejedną heteryczkę by pokusił ;)Tylko ten tatuaż ze spongbobem mnie otrzeźwił!
      Swoją drogą cieszy mnie, że u Mattela w końcu jest wybór całkiem męskich Kenów :) Ostatnio wodzę tęsknym wzrokiem za Mulatem z Basicsów.

      Usuń